27. siječnja 2015. godine s početkom u 19.00 sati u Hotelu PICOK u dvorani Sv. Jurja održana je 5. redovna skupština LAG-a „PODRAVINA". Na skupštini je bilo prisutno 95 članova LAG-a. Skupštinu je vodio predsjednik LAG-a „PODRAVINA", Branko Sobota te je na početku pozdravio sve članove LAG-a kao i nazočne goste: zamjenika župana Darka Sobotu, Tihanu Kraljić i Franju Babića predstavnike Razvojne agencije Podravine i Prigorja PORA, Božu Baraća tajnika Obrtničke komore Koprivničko-križevačke županije, Vladimira Šadeka voditelja odsjeka za međunarodnu suradnju i europske fondove Koprivničko-križevačke županije, Jasminu Sinovec ravnateljicu Učilišta POUKA, gradonačelnika Grada Đurđevca i sve ostale nazočne načelnike općina, kao i predstavnike medija.
Predsjednik LAG-a sazvao je skupštinu radi donošenja novoga Statuta LAG-a kojeg je trebalo uskladiti sa Zakonom o udrugama te radi preseljenja ureda LAG-a na novu lokaciju u Đurđevcu i to na adresu Basaričekova 8. Novi Statut kao i Odluka o preseljenju ureda LAG-a prihvaćena je javnim glasovanjem većine prisutnih članova LAG-a. Na Skupštini su podnesena i usvojena izvješće Upravnog odbora, Nadzornog odbora i Predsjednika kao i financijsko izvješće i plan za 2015. godinu.
Nakon radnog dijela Skupštini se obratila Jasmina Sinovec ravnateljica Učilišta POUKA te opisala program usavršavanja za voditelje u pripremi i provedbi EU projekata koji je POUKA odradila za 8 novih kandidata, članova LAG-a „PODRAVINA". Ovo usavršavanje financirano je sredstvima pretpristupnog fonda IPARD kroz Mjeru LEADER. Na samom kraju Skupštine zamjenik župana Darko Sobota obratio se skupu i poručio kako je uloga LAG-a vrlo značajna i kako LAG već sada ima zamjetne rezultate koje treba isticati. Također je čestitao svim kandidatima na završenom usavršavanju i podijelio uvjerenja.
LAG je završetkom ove edukacije dobio tim od 17 članova koji su spremni za suradnju sa svim članovima kako bi se bolje iskoristili fondovi EU te pristupilo aktivnostima izrade Lokalne razvojne strategije LAG-a PODRAVINA za razdoblje 2014-2020.